כל המיתוסים שחשוב להפריך על פילאטיס מכשירים

נמנעים משיעורי פילאטיס מכשירים בגלל שמועות ששמעתם או חוסר ודאות לגבי מהות האימונים? החלטנו לדבר על כמה מהמיתוסים העיקריים סביב הנושא, להפריך את הטיעונים חסרי הבסיס ולעשות לכם סדר

פילאטיס מכשירים הפך לאחד מהאימונים האהובים ביותר על מתאמנים רבים. ובכל זאת, מאחר שהפופולאריות שלו גברה בייחוד בשנים האחרונות, קיימים עדיין מתאמנים שלא מכירים את יתרונותיו, לא ניסו אותו ונמנעים מכך בשל סיבות שאינן תמיד מוצדקות. ריכזנו כמה מהמיתוסים שחשוב להזכיר, כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה המתאימה עם כל המידע הרלוונטי.

  1. העלות של מכשירי הפילאטיס הופכת אותם ליקרים מדי למתאמן הבודד – לא מדויק. פילאטיס מכשירים אכן כולל שימוש במכשירי כושר שונים, שחלקם גדולים ולכן מחייבים מקום והשקעה כספית. קיימת אפשרות לבצע תרגילים מסוימים באמצעות אביזרי אימון קומפקטיים, אך במקביל רוב המתאמנים מבצעים את האימונים בסטודיו או בחדר כושר ייעודי. מה שאומר שהם יכולים ליהנות מאימון שכולל הדרכה, גישה למכשירים וחיזוק בדמות מתאמנים נוספים. כל אלה, במחיר משתלם. 
  1. פילאטיס מכשירים אינו מתאימים למתאמנים מתחילים – לא מדויק. אימון פילאטיס מכשירים יכול להתאים לכמה דרגות קושי, ולספק לכל מתאמן תרגילים שמיועדים לרמת הכושר שלו. בין אם המטרה שלו היא שיפור הגמישות, חיזוק או מניעת פציעות עתידיות. חלק מהמתאמנים המתחילים יעדיפו פילאטיס מזרן למשל, אך עדיף להתייעץ עם מאמן מוסמך כדי לקבל את ההחלטה המתאימה לכם.
  1. מי שעבר פציעה כלשהי, לא יוכל להתאמן – לא נכון. כמו שציינו בסעיף הקודם, הייחוד והיתרון של פילאטיס מכשירים הוא בעובדה שניתן להתאים ולשנות אותו בהתאם לצורך של כל מתאמן. כך שגם מי שמתמודדים עם פציעה מסוימת, יוכלו בדרך כלל למצוא את התרגילים הנכונים עבורם. גם כאן, המפתח הוא מציאת מאמן כושר שיוכל להדריך אתכם ולספק לכם את הבסיס הנדרש.
  1. מי שמתאמן בפילאטיס מזרן, לא צריך פילאטיס מכשירים – לא נכון. האימונים מתבצעים באמצעות עזרים שונים, ולכן פילאטיס מכשירים מוסיף רובד נוסף שהאימונים באמצעות מזרן לא תמיד יכולים לספק.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these